Wastoren

Nanda Gilden

Plezierig en service gericht contact. Wasmachine meubel enorm lastig in elkaar te zetten. Onderdelen misten. Nalevering snel maar onvolledig. Instructie onvolledig/onduidelijk waardoor de wasmachine... Plezierig en service gericht contact. Wasmachine meubel enorm lastig in elkaar te zetten. Onderdelen misten. Nalevering snel maar onvolledig. Instructie onvolledig/onduidelijk waardoor de wasmachine kast hoger staat dan de losse kast. De pootjes van de laatste zijn kleiner, waardoor je feitelijk de wasmachinekast lager zou moeten zetten, maar dit is niet vermeld, en ook volstrekt onlogisch.

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Gilden, hartelijk dank voor het achterlaten van uw review en fijn om te horen dat u het contact als plezierig en service gericht heeft ervaren. We vinden het ontzettend vervelend om te... Beste mevrouw Gilden, hartelijk dank voor het achterlaten van uw review en fijn om te horen dat u het contact als plezierig en service gericht heeft ervaren. We vinden het ontzettend vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Zoals besproken tijdens ons telefoongesprek, gaan we ons uiterste best doen om een passende oplossing te vinden en deze situatie voor u op te lossen. We hopen dat we hiermee uw ervaring kunnen verbeteren. Nogmaals bedankt voor het aangename gesprek en voor uw geduld. We zijn bezig om dit in orde te maken. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Laura - team Wastoren

Stella Bleek

Prima service

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Bleek, we lezen dat u onze levering en service goed heeft ervaren en dat u blij bent met het product. Daar zijn we heel blij mee! Leuk dat u Wastoren wilt aanbevelen. We willen u nog... Beste mevrouw Bleek, we lezen dat u onze levering en service goed heeft ervaren en dat u blij bent met het product. Daar zijn we heel blij mee! Leuk dat u Wastoren wilt aanbevelen. We willen u nog veel plezier wensen met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Laura - Team Wastoren

Mathijn van Malsen

Fijne kast!

Reactie Wastoren:

Beste meneer van Malsen, uw beoordeling doet ons zeer goed! Wij zijn blij dat u een fijne ervaring heeft gehad met Wastoren. Hopelijk kunt u nog lang genieten van uw wasmachinetoren. Met... Beste meneer van Malsen, uw beoordeling doet ons zeer goed! Wij zijn blij dat u een fijne ervaring heeft gehad met Wastoren. Hopelijk kunt u nog lang genieten van uw wasmachinetoren. Met vriendelijke groet, Laura - Team Wastoren

Mertens

Snelle levering, fantastische klantenservice!

Reactie Wastoren:

Beste meneer Mertens, bedankt voor uw complimenten! Leuk om te lezen dat u alles zo positief heeft ervaren en dat u een top review voor ons achter laat. Dank daarvoor! We willen u nog veel plezier... Beste meneer Mertens, bedankt voor uw complimenten! Leuk om te lezen dat u alles zo positief heeft ervaren en dat u een top review voor ons achter laat. Dank daarvoor! We willen u nog veel plezier wensen met uw aankoop. Groetjes, Laura - team Wastoren

Rene

Heel goed

Reactie Wastoren:

Beste Rene, bedankt voor het achter laten van een beoordeling. Fijn dat u alles heel goed heeft ervaren! Geniet van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Laura - team Wastoren

Michel Reuvekamp

Duidelijk handleiding ,fijne communicatie en een mooi eind resultaat.

Reactie Wastoren:

Meneer Reuvekamp, hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. We vinden het leuk om te lezen dat u de handleiding duidelijk vond en dat het monteren goed is verlopen. Fijn dat... Meneer Reuvekamp, hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. We vinden het leuk om te lezen dat u de handleiding duidelijk vond en dat het monteren goed is verlopen. Fijn dat u zo tevreden bent met het eindresultaat. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren.

T Groen

Reactie Wastoren:

Beste meneer t Groen, wat fijn dat u een hele goede ervaring heeft gehad met Wastoren en bedankt voor het achter laten van deze positieve beoordeling! We vinden het leuk om te lezen dat u de... Beste meneer t Groen, wat fijn dat u een hele goede ervaring heeft gehad met Wastoren en bedankt voor het achter laten van deze positieve beoordeling! We vinden het leuk om te lezen dat u de levering goed heeft ervaren. We willen u nog veel plezier wensen met uw nieuwe wasruimte. Met vriendelijke groet, Noa - Team Wastoren

Yolanda Knuts

Zeer tevreden

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Knuts, hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over het product en ons bedrijf. Heel fijn om te horen dat u... Beste mevrouw Knuts, hartelijk dank voor het achterlaten van uw positieve beoordeling. We vinden het fijn om te lezen dat u tevreden bent over het product en ons bedrijf. Heel fijn om te horen dat u de service zo goed heeft ervaren. We wensen u veel was plezier, met vriendelijke groet, Noa - team Wastoren

Hanneke Nolten

Onvoldoende

Reactie Wastoren:

Beste mevrouw Nolten, Wij hebben u zojuist gebeld en telefonisch gesproken. Het is spijtig dat uw beoordeling niet helemaal positief is. Aan de telefoon hebben we aangegeven dat we u graag hadden... Beste mevrouw Nolten, Wij hebben u zojuist gebeld en telefonisch gesproken. Het is spijtig dat uw beoordeling niet helemaal positief is. Aan de telefoon hebben we aangegeven dat we u graag hadden willen helpen, echter heeft u niet eerder contact met ons opgenomen. Mocht er in het gevolg wat zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen! We wensen u nog veel succes met de verbouwing van de rest van uw woning. Met vriendelijke groet, Noa - Team Wastoren

Peter Langeveld

Top

Reactie Wastoren:

Beste meneer Langeveld, bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u zo tevreden bent over de mooie uitstraling van de kast en de degelijkheid van ons product. Nog veel was plezier gewenst!... Beste meneer Langeveld, bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat u zo tevreden bent over de mooie uitstraling van de kast en de degelijkheid van ons product. Nog veel was plezier gewenst! Met vriendelijke groet, Noa - Team Wastoren